امروز: سه شنبه ۲۹-اسفند-۱۴۰۲ / الثلاثاء 10-رمضان-1445 / Tuesday 2024-March-19

مناسبت روز
پیام روز :

آشنایی با ختم سراسری قرآن کریم

دوستان همیشه همراه از اینکه ما را در این امر خیر همراهی می کنید از شما قدر دان و سپاس گذاریم. سیستم اجرایی طرح قرآنی مهدوی تا صبح ظهور کاملا خودکار هست، بنابراین در مورد نحوه کارکرد سیستم و دستوراتی که از طرف شما به سیستم ارسال بشه به شرح زیر توضحاتی ارائه می دهیم:

تقسیم حزب قرآن کریم

قبل از ورود به توضیحات امکانات دستوری لازم می دانیم که بدانید که کارکرد سیستم چگونه هست و حزب هایی که ارسال می شود چگونه می باشد؛ تقسیم حزب قرآن کریم بین کاربران محترم به صورت دوره ای هست و در هر هفته چندین ختم صورت می گیرد. در این نوع تقسیم امکان ارسال حزب تکراری وجود ندارد بنابراین هر شخص علاوه بر مشارکت در ختم دسته جمعی، یک ختم مجزا انجام می دهد که با اتمام ختم قرآن از طریق پیامک به ایشان اطلاع و تبریک همین امر ارسال می شود.

از جمله امتیازات این نوع ختم و طرح قرآنی مهدوی تا صبح ظهور این است که  هر هفته در ثواب چندین ختم شریک خواهید شد و از این ثواب بهره کافی را خواهید برد.

البته ضرورتی ندارد که حتما هفته ای دو حزب قرائت کنید کسانی که مایل باشند حزب اضافی دریافت کنند این امکان برایشان فراهم شده است که توضیحات این امور در بخش بعدی ( امکانات دستوری) توضیح کامل داده شده است.

امکانات دستوری

امکانات دستوری کاربران محترم بر روی عدد ۲۰۰ طراحی شده است یعنی همه اعداد ارسالی برای سیستم با همین عدد مشخص شروع می شود که مشروح توضیحات به شرح زیر می باشد:

۲۰۰: با ارسال عدد ۲۰۰ به سامانه هوشمند و خودکار ۳۰۰۰۷۰۰۶۰۰۴۳۷۸ راهنمای کل سیستم برای شما ارسال خواهد شد.

۲۰۱: عدد ۲۰۱ برای شرایط و قوانی طراحی شده است که با ارسال همین عدد به سامانه شرایط و قوانین طرح قرآنی مهدوی تاصبح ظهور برای شما ارسال می گردد.

۲۰۲: شما برای ثبت نام در این طرح علاوه بر ثبت نام مستقیم از طریق همین سایت می توانید از ۲۰۲ استفاده کنید البته باید این امر طبق الگو زیر انجام گیرد در غیر این صورت ثبت نام با خطا مواجه خواهد شد.

۲۰۲*(جنسیت: ۱ آقا ۲ خانم)*نام*نام خانوادگی*استان و شهر

الگوی ثبت نام برای خواهران محترم: ۲۰۲*۲*نام*نام خانوادگی*استان*شهر بعنوان مثال: ۲۰۲*۲*طاهره*زینلی*کرمان*رفسنجان

الگوی ثبت نام برای برادران محترم: ۲۰۲*۱*نام*نام خانوادگی*استان*شهر بعنوان مثال: ۲۰۲*۲*مجید*نقی زاده*آذربایجان شرقی*تبریز

نکته: حتما باید این الگو را بدون ایجاد فاصله وارد کنید.

نکته: کاربرانی که انصراف داده بودند و علاقه مند به حضور مجدد در این جمع هستند باید این الگو را وارد نمایند تا سیستم ایشان را شناسایی نمایند هرچند همان حساب کابری قبلی برای ایشان فعال خواهد شد و همان ختم را ادامه خواهند داد.

۲۰۳: اگر برای شما ادامه مشارکت در این طرح مقدور نمی باشد، می توانید با ارسال عدد ۲۰۳ به سامانه از ادامه طرح انصراف دهند.

۲۰۴: شما با ارسال عدد مذکور می توانید وضعیت پرداخت و یا عدم پرداخت هزینه سالانه خود را بررسی کنید.

نکته: اولین سال حضور کاملا رایگان می باشد و از سال دوم حضور “مبلغ ۷ هزارتومان در سال” که یک سوم هزینه کل سال می باشد از شما اخذ خواهد شد.

۲۰۵: اگر تا ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه و پنجشنبه حزب خود را دریافت نکردید و یا حزب دریافت شده را نخوانده پاک کردید با ارسال عدد ۲۰۵ می توانید مجددا دریافت کنید.

۲۰۶: اگر علاقه مند هستید که حزب غیر از حزب های روز دو شنبه و پنجشنبه ، حزب بیشتری را دریافت کنید با هربار ارسال عدد ۲۰۶ به سامانه هوشمند و خودکار ۳۰۰۰۷۰۰۶۰۰۴۳۷۸ یک حزب دریافت کنید، لازم به ذکر است در این قسمت هیچ محدودیتی وجود ندارد در هر روز هر چقدر که خواستید می توانید حزب اضافی دریافت کنید

ظهور آقا امام زمان(عج) را با ذکر صلوات یاد کنیم

جهت عضویت طرح قرآنی مهدوی تا صبح ظهور را انتخاب کنید

  1. فاطمه شجاعی

    بسیار روش خوبی است

نظر خود را بگذارید .

تمامی حقوق برای سایت "طرح قرآنی مهدوی تا صبح ظهور" محفوظ است

قالب وردپرسقالب وردپرس